یوسف خوش شانس ترین پسر دنیا
یوسف خوش شانس ترین پسر دنیا

خودم خونگرمم، ولی وبلاگمون سرد سرد. لطفا با دلی گرم وارد شوید


تولد عزیزترین رفیقم

و اینم ترجمه آپ های خاطرات هانی به زبان انگلیسی خودم همین الان ترجمه اش کردم هههههههههههه

 


نظرات شما عزیزان:

ملینا
ساعت19:47---19 خرداد 1395
سلام من از بین لینکاتون نیستم
پاسخ یوسف: سلام سلام آجی ملینا ...تو که قلب لینک وب خودتون یعنی وب یوسف هستین....الان میرم درستش میکنم آجی گلم... لوکس بلاگه دیگه کاریش نمیشه کرد


ملکه برفی
ساعت12:52---5 خرداد 1395
یوسف خیلی نامردی چرا بهم نگفتی نقاشی تازه کشیدی
پاسخ:سلام لیدا خانوم مهربون...تو خیلی خیلی عزیزی برام...نقاشیهات عالیه ...خیلی طرحهای نقاشیتو دوست دارم... لیدا جان باور کن دیشب وقت نداشتم خبرت کنم...یه ساعته خسته و کوفته فقط تونستم یه نقاشی برا تولد داداش عزیزم هانی بکشم...ایشاالله از این به بعد قبل از اینکه نقاشی بکشم اول بهت خبر میدم تا باورت بشه که چقدر احترام براتون قائلم...مرسی از کامنتت ملکه برفی لیدای عزیز و مهربون


neda
ساعت2:26---5 خرداد 1395
یه سوال دیگه هانی چشم هاش آبیه؟؟؟؟؟؟؟

هه مال منم آبی میباشددد
پاسخ:سلام آره داداش گلم هانی چشاش آبی آسمونیه...وااااااااااااااای خدایا شما هم چشاتون آبیه آجی؟؟؟ خیلی خوشحال شدم ....ای کاش منم چشام مثل شما دوتا آبی بود...


neda
ساعت2:25---5 خرداد 1395
چشمممم اگه این دختره MISS ELSA بازم هکم نکنه پست های بیشتری میزارمممم
پاسخ:حتما حتما همینکارو بکن....مرسی از این همه کامنتای خوشگل ات ...سورپرایزم کردی آجی گلم


هانی
ساعت21:30---4 خرداد 1395
واااااااا...منکه جواب دادم بهشون...هم پرنسسملیکا هم ملیناجان...توی همین کامنت قبلیه وا...تازه نه یه بار....دوبار تشکر کردم...و بخخخخخدا راس میگم خییییییلی خوشحالم...شما سه تاییتون خیلی بهم لطف دارین...بخدا نمیدونم چطوری تشکر کنم...بازم ممنونتونم
پاسخ:واااااااااااا منکه نگفتم جواب اونا رو بده... اینجا کجاست ..من کی ام ... ههههههههه ....من گفتم ادامه مطلب منو چرا نخوندی و جواب ننوشتی....همین


هانی
ساعت20:41---4 خرداد 1395
سلام سلام سلام همگی....یوسف خیلی ممنون بخاطر اژدهاهه....میدونستم برام یه اژدها میکشی...مطمئن بودم...خیییییییلی قشنگه....یه اژدهای بالدار...چقدم اژدهای مهربونیه....خوشم اومد ازش دانلودش کردم...ممنون بخاطرجشن تولدم که گرفتی...از پرنسس ملیکا و ملیناجان هم خیلی ممنونم...البته بگم روز تولدم همزمانه با روز ملی شهرم...برای همین ترجیح دادم از یه خورده گذشته شهرم بگم...تازه خیلی کم گفتم...خیلی کم...و اینکه ببخشید که عکسای ادامه مطلبش یه کم اذیت کننده هستش....خوب...بازم تشکر میکنم از یوسف بخاطر این نقاشی که برام کشید...الان من یه اژدهای بالدار دارم که کافیه صداش کنم میاد هرجا میخام میبردتم..خخخخ...و دوباره از اول از پرنسس ملیکا و ملینا جان بخاطر تبریک تولدم تشکر میکنم و خیلی خوشحالم که فردا روز تولد اوناس...هنوز چیزی توی ذهنم نیومده که فردا بخام بنویسم...ولی ذهن من همیشه آماده هستش تا ببینه چی بهش الهام میشه....روز ملی شهرم مبارک
یوسف: سلام سلام سلام چشم آبی ریفیق مهربونم روز خودت و شهر خودت رو به خودت و خودم تبریک عرض مینمایم...نقاشی قابل تورو نداشت ...ببخش که نتونستم جشن قابل داری برات بگیرم...خیلی برام عزیزی پسر...منم به نوبه خودم تولد ملینا جان و ملیکا جان دوتا آجی های گلمون رو تبریک عرض میکنم و خیلی خوشحالم که تو هم با اونا با یه روز اختلاف بدنیا اومدید....1000 ساله بشید ایشاالله ...قربون معرفتت برم داداشی ....راسی ادامه مطلبو ندیدی؟
یوسف: داداش هانی دارم میخابم دیرم شده اگه کامنت دادی بنویس فردا جوابشو مینویسم ...از کامنتت ممنونم پسر ...خیلی خیلی خیلی دوستدارم ریفیق فعلا یا علی


ملینا
ساعت20:22---4 خرداد 1395
تولدت مبارک هانی

ایشالله هزار سال زنده باشی
یوسف: سلام هانی جونم مبارک باشه داداشی ....من جوای دادم ....هانی باید تو میومدی جواب میدادیااااااااااااا


ملینا
ساعت20:21---4 خرداد 1395
سلام یوسف خوبی؟

نقاشی که کشیدی خیلی قشنگ بود

راستی آون همه متن رو خودت ترجمه کردی؟


پاسخ:یوسف: سلام سلام ملینا جان خوبی آجی ؟ ممنونم مرسی ....تولد شمام مبارک باشه عزیز...راسی اون ترجمه ها یه ترفنده بعدا براتون میگم...چون الان میتونم کل سایت رو عرض یه دیقه ترجمه کنم...مرسی از کامنتت تولد شما و آجی ملیکا مبارک باشه عزیزای مهربونم


ملیکا
ساعت20:14---4 خرداد 1395
سلام عاقا یوسف

سلام موسیو

حالتون خوبه؟

خیلی نقاشیی ک کشیدین قشنگه من اگه بتونم چششو بکشم برام غنیمته
خودمو داوینچی میدونم با این حساب ههه

خسته نباشین مترجم
یوسف: سلام سلام ملیکا جان خوبی آجی ؟ ممنونم مرسی ....تولد شمام مبارک باشه عزیز...راسی اون ترجمه ها یه ترفنده بعدا براتون میگم...چون الان میتونم کل سایت رو عرض یه دیقه ترجمه کنم...مرسی از کامنتت


هانی
ساعت23:08---3 خرداد 1395
فهمیدم چرا عکسای کامنت نمیاد یوسف...چونکه وبلاگت خرابه...خیلی فک کردم تا فهمیدم...
پاسخ:هههه فدایت خسته نباشی دلاور


هانی
ساعت23:05---3 خرداد 1395
چرا عکسای کامنت نمیاد؟؟؟؟؟؟؟؟...
پاسخ: والا نموووووووووووووووودوووووووووووووووووونووووووووووووووووووم خودمم موندم توش


هانی
ساعت23:04---3 خرداد 1395
خوب...حرفامو پس میگیرم...خیلی ممنون...منم تا حالا هیچ پسری نتونسته منو اینجوری که هستم تحملم کنه...بجز زاگرس...البته میدونم شما برگترا درگیریای فکری بیشتر اذیتتون میکنه تا کوچیکترا....خوب...منتظرم ببینم فردا تولد هانی رو چطوری تبریک میگی...خوب...بازم ممنون...ببخشید قاتی کردم...خودت میدونی دست خودم نیست...کاش کامنتای ناراحتمو پاک کنی...این پست لعنتیم نمیخاد پاک کنی
یوسف داداش هانی: خب من چی ...من هم تحمل ات کردم و تحمل اتم میکنم...ههههههه یادم نمیاد قاتی کرده باشی...همش تقصیر من بود.. عزیزی برام پسر این حرفو نزن ..فدایی داری داداشی خوبم


ملیکا
ساعت21:13---3 خرداد 1395
سلام عاقا یوسف

سلام موسیو

ههه

تولد موسیو مبارکـــــــــ.....

ایشالله صد ساله شی موسیو




پاسخ:سلام سلام سلام مرسی ممنون آجی ملیکای عزیز


هانی
ساعت20:13---3 خرداد 1395
وای این ستاره ها چیه بغل نظراتت ؟...چقده خوشکلن وای
پاسخ: اون ستاره ها اومدن تولدت رو برات تبریک عرض کنن ...مگه متوجه نشدی حالا بگو تولد نمیخام


هانی
ساعت20:12---3 خرداد 1395
آخه روز تولد هانی کجاش میتونه جالب باشه...من روز تولد خودمو دوس ندارم...من از تولد خودم راضی نیستم...من تولد خودمو نمیخام....ولی خوب...اینجا وبلاگ توئه اختیارش دست توئه...ولی من چیزی بعنوان روز تولد و تولدت مبارک و اینا رو نمیخام....روز تولد من اصلا روز خوبی نبوده...نیست...
پاسخ: سلام سلام خب منم روز تولد نمیخاستم ولی تو بزور برام گرفتی...اینجا هم وبلاگ من نیست ...وبلاگ جفتمونه...روز تولد تو برام انقدر عزیز هست که مناسبتش هم برات گفتم...تولدت مبارک داداش عزیزتر از جانم...من خاک پای رفیقی چون تو هستم داداشی مررررررررررسی از کامنتت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 3 خرداد 1395برچسب:,

|
 






نقاشی
شمع آریا،آرین،ملیکا و ملینا

 

یوسف

 

 

 

غیبت هانی
هانی و 4 خرداد«هانیسف»
نقاشیهای طبیعی دوستداشتنی و فوق زیبا که لیدا برامون کشیده
به احترام رفیقای خوب وبلاگمون
شهادت پدر ساجده باجئم
سلام به همه رفیقای عزیزم
کیمیا
تولد یه آشنا به اسم زهرا
نقاشی آجی لیدا
نقاشی آجی مریم
تابلو نقاشی زیبای آجی مریم
نقاشیهای خوشگل و زیبا از آجی ساجده
خراب شدن مودم و تموم شدن شارژ نت ام
نقاشی های ثنا خانوم و داداش عرفان
نقاشی احسان
نقاشی های آجی ساجده و آجی فضیلت
جواب سوال سپهرداد
یوسف
سه کلام از زندگی
عید فطر برتمامی شیعیان جهان مبارک
نظر هانی در مورد زبان انگلیسی
یادگیری زبان اسپانیایی و یوسف
هانی هم گفت پیامهای خوش آمد گویی رو حذف اش کن
عكسهاي ديده نشده از سامي يوسف.... برا داداشام احسان و عرفان و هانی و بقیه دوستان
تقدیم به احسان و عرفان عزیز
افشین نوری همکلاسی اول دبیرستانم
رویای ناتمام 14 ساله یوسف
برا داداش احسان
نقاشیهای جدید لیدای عزیز و گلم
نقاشی آجی گلم لیدا
تولد آجی نسا و تولد آجی ندا مبارک ---نقاشیهای تولد ملینا ملیکا و نسا و ندا
تولد ملیکا و ملینا دو خواهر دوقلو
تولد عزیزترین رفیقم
نقاشی ملیکا و تولد آبجی لیلام و قهرمانی استقلال خوزستان
بهینه سازی نقاشی یوسف توسط عزیزترین داداش اش هانی
نقاشی برا عزیزترین رفیقام.... و اینم مرحله اول و دوم نقاشیها
سلام به همه دوستام
برا هانی عزیزم
yousef غریبه تنهای تنها
برا هانی
نقاشی عزیزترین داداشام و آجی هام......پست ثابت وبلاگ
نقاشی
اتفاقات یک ساعت قبل و یک ساعت بعد سال تحویل 95
راز سال نو
این نقاشی ام برا آجی ملینای عزیز و مهربونم
داداش هانی کجا موندی پس؟؟؟
نقاشی پروفایلم به افتخار هانی و رفیقای عزیزمون ملیکا،ملینا،سارا،زاگرس،آریا،آرین
برا آجی ملیکای عزیز
7 ستاره آسمونی
شمع آریا،آرین،ملیکا و ملینا

 

خاطرات دختر کاراته کار
دختر کاراته کار
وب دوم ریحانه جون
داداش عطاء
استقلال(تاج1324) سعید جان
عاطفه
رضوان
رها جون
کودک درون ، من اکتیو تشریف داره
روانشناسی رنگها
کیمیا "همشهری کرجی ام" تکواندوکار افتخار آفرین تاریخ المپیک
مریم
آجی ثنا " همشهری خوبم"
هواداران استقلال
ماکان و ماهان"دوقلوهای نابودگر"
asma
alma
داداش احسان "همشهری عزیزم"
✿reyhane✿
پرنسس پاییزی
مهدیس
آقای نویسنده نوجوان"علیرضا قلعه خندابی"
لیدا خانوم طراح و نقاش عزیز
رها
میس السا "وبلاگ منجمد یخی آجی ستایش گلم"
آجی نسا " قلب کوکی"
خاطره های ندا "دختر رویایی"
maryam خانوم یه دختر تنها " هر کی خدارو داره تنها نیست دختر"
رویای دخترونه ملینا یه آجی بی همتا
وبلاگ شاد آجی فاطمه ...یه آجی همزبون
رویای دخترونه من "ملینا" عزیزترین دختر دنیا
پرنسس ملیکا ، عزیزترین آجی من
داداش عزیز خودم ( پسران زیبا هانی هانتد شاهزاده تاریکی)
حمل ارسال خرید ماینر از چین
حمل و نقل هوایی چین
قلاده اموزشی شوک دار
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 7778
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 1031
تعداد آنلاین : 1